MIN DRÖMPRINS

godkväll bloggen, eller ska man säga godnatt?
det är nog tur att det är helg för att jag hade nog inte klarat en sömnlös natt till för att sedan orka upp till skolan. så det är bra att det är lördag i morgon så jag får sova ut, tihi. idag har det hänt mycket faktiskt när jag tänker efter. jag har haft en bra dag i skolan, jag har shoppat födelsedagspresent till pappsen, jag har fått numret till min drömprins, jag har blivit hotad och jag har varit med rebecca salomonsson. behöver ju inte dra upp allt men kan ju säga att pappa nog kommer bli glad för din födelsedagspresent hoppas jag :)

efter skolan drog jag i alla fall hem och duscha, jag hann ju inte duscha i morse så... efter det ringde jag farmor och vi åkte till bergvik en snabbis eftersom båda hade lite brådis. själv hade jag brådis i onödan eftersom jag skulle möta en kompis på stan och umgås lite med henne ett tag (men hon kom aldrig) för att senare vara med rebecca. jag åkte till henne efter att ha väntat i två-tre timmar på att hennes mobil skulle sättas på igen eftersom den hade cp:at. vi gjorde inte mycket utan drog till stan rätt snabbt igen, väl i stan satt vi mest och pratade tills vi bestämde oss för att dra hem till mig. vi gick i princip bara hem för att hämta pengar till pizza, så vi käka på mysiga pizzerian alpina i stan. vi blev så mätta så vi dog! eller ah, det kändes som det i alla fall xD

sen gick vi hem till mig igen och jag lyckades få tag på min drömprins nummer. ja vad säger ni nu då? ah, jag ska inte ljuga. jag är störtkär! det är som att vara kär i en kändis eftersom han är helt oåtkomlig. the reasons: vi för det första: knappt känner varandra, för det andra: han har nyss skaffat tjej (som förövrigt är ful och fem år yngre än honom!), och för det tredje: han är kompis med en kille jag ganska så nyss har varit på g med. komplicerat va? dock så har hans kompis gått tillbaka till sitt ex (som är det skabbigaste, äckligaste ludret på denna jord! jag hatar henne för hon är så jävla taskig mot den här killen så det finns inte ord för det. "killen" är den mest snällaste personen på jorden och hon utnyttjar det med elakhet, uuuuh! fy fan för sånt folk. vad jag vet finns det ingen som gillar henne, verkligen alla tycker illa om henne). så punkt tre är inte en sån big deal... nu ska jag bara vänta tills han blir ledig, då är han min min min och kommer alltid att vara! mihihihi.

alltså ärligt. pappa fes nyss i sömnen xD hahaha! nej, men i alla fall. denna drömprinsen dårå, är den mest finaste, roligaste och knäppaste människa jag känner till, precis en sån kille jag vill ha! till exempel så en morgon när jag och några till var hos honom, då låg han och sov som en stock, sen helt plötsligt börjar han berätta bellman historier? alltså, inte typ "godmorgon alla" eller "vad trött jag är" utan han började verkligen med "det var en gång". haha, verkligen übersöt! dessutom har han de fiiiinaste ögonen, de fiiiinaste leendet, det gooooaste skrattet, den uuunderbaraste rösten, ah han har allt och lite till! även om det inte blir vi (vilket det kommer bli, för jag kommer göra vad som helst alltså) så kommer jag alltid titta tillbaka på honom och intala mig själv att en sån där kille finns det bara en av. jag antar att jag kommer få leva celibat i hela mitt liv om han inte vill ha mig, he he he... hum? rebecca stack i alla fall hem runt tjugo i elva, kanske ska ses i morgon om jag inte ska på hockey. fedt nice!

jaja, nej nu är jag faktiskt lite trött, så det får bli godnatt cigg och lägga sig och glutta tv. natti natti!
många tusenmiljoner glada kramar, eran Ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0