NYA KÄRLEKAR



tjena bloggen.
måste bara säga att jag har fått lite nya kärlekar jag bara måste dela med mig av. psykedelisk musik är bara för skön alltså! jag hittade den här musiken i somras men det är inte förens nu som jag lyssnar på det som mest. man saknar ju tiderna i somras och skulle ha utnyttjat musiken då i stället för nu. dock inget att göra åt. lyssna, luta dig tillbaka och njuuuut!

infected mushroom - saeed

1200 micrograms - LSD

1200 micrograms - mescaline

1200 micrograms - magic mushroom

1200 micrograms - salvia divinorum

1200 micrograms - DMT

låtarna ligger i min favorit ordning om man byter plats på låten LSD och mescaline ;)
hope you enjoy, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0