SKOLAN SUGER!



godkväll bloggen.
hur har ni det? själv har jag det lite både och... idag gick jag i alla fall "hem" tidigare från skolan. jag klarar fan inte av skiten längre(!) och hur länge har jag gått i skolan liksom? inte länge! tingvalla var fan det allra sämsta valet man kunde ha valt, det samma med linjen! lärarna är vimsiga, det är ständigt ändring på lektioner och salar, kursutbudet är sämst och ja, skolan är allmänt cp! har i alla fall varit till rektorn idag för att kunna fixa ett 4:e (!) möte till att kunna få alla förstå vad jag har problem med. jag måste ha rutiner och struktur i mitt liv, speciellt i skolan när det är så mycket runt omkring. så, nu fick jag avreagera mig lite.

efter skolan bad jag i alla fall farmor skjutsa mig till karlstads hästsjukhus eftersom mamma skulle göra ultraljud på hennes dräktiga sto. när jag kom in såg jag ella stå där helt tom såg det ut som. dem hade bedövat henne och hon var helt loj alltså. men så snart bedövningen avtog så blev hon sitt vanliga galna jag, hehe. hennes bebis levde i alla fall och någon gång i mars dimper fölungen ner :)

i morgon är det soc möte. har jag tur så kommer jag undan med blodprover... jag har kommit på att jag vägrar lämna piss eftersom dem nöglor på en när man pissar, och sånt klarar inte jag av! även om blodprover visar vad man gjort flera månader tillbaka så spelar inte det någon roll, eftersom jag satsar på att förbli ren. känns faktiskt skönt nu efter 31 dagar som drogfri (!) eftersom jag börjar tappa suget och droger känns inte alls lockande nu längre. bra va ? :D
ha det nu bra alla snälla! många kramar, eran Ronja.

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu måste du stå ut i skolan sista året!

Kul att det va en liten bebis :D <3

2010-09-01 @ 16:44:45
Postat av: Bubs

Tro mig de blir bra första månaden,, men sen när abstinensen kommer påriktigt då är de fan inte kul allså!,, tro mig det blir värre

2010-09-04 @ 03:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0