kalkonmiddag hos farmor



godmorgon bloggen.

jag har nyss klivit ut ur duschen och ska snart blåsa håret. på tal om blåsa håret lärde jag mig inte förens jag var typ 13-14år att det hette föna håret. haha! jag väntar i alla fall på att mamma ska bli klar i duschen för att hon ska skjutsa mig till farmor eftersom det är kalkon middag där klockan halv två. min farbror med familj och pappa och hans tjej kommer. självklart kluven men jag ska inte bry mig speciellt mycket. försöka som vanligt.

igår var jag på mc donalds i stan till typ ett på natten. jag umgicks med milis och mariah broqvist och det gillades. vi satt verkligen bara där från typ elva till ett på natten, snacka om liv vi har. haha! bloggar mer senare för lite mer update...
många kramar, eran Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0