07:00

.

godmorgon bloggen.
jag har nytt klivit ur duschen där jag stod i kanske en halvtimme. uh, vad gött det var! har sovit med öppet fönster inatt så det var vrinfuktigt i morse när jag vaknade, inte okej. det var längesen jag gick upp så här tidigt så jag förstår inte hur jag kommer orka med skoldagen. jag är mer en sån människa som ställer klockan på 08.30 om jag börjar skolan 09.00. jag har ju bara 20min till skolan och rena kläder fixar jag oftast kvällen innan. ser håret allt förjävligt ut får det bli en liten ponybulle där bak :)

igår fixade jag pengar till alkohol också. får nog förhoppningsvis den idag, wiiiho! det är ingen normal alkohol nämligen utan det är liiite mer procent i den än i vanliga flaskor. det passar mig skitbra eftersom jag inte gillar alkohol egentligen. så ju mindre jag behöver dricka och ju mer full jag blir. desto gladare ronja får man!

nej nu är klockan 07.07 och jag måste blåsa håret och allt sånt. ska på möte med en lärare som har hand om spanien resorna. när jag missade malaysia förra året med en hårsmån är fan spanien resan min i år! tänk er att få sola och gassa på skoltid? eller ja, kanske bara på helgerna men ändå! fast vettefan om dem kommer släppa med mig. orsaken till att jag inte fick åka förra året var för hög frånvaro och pga att jag röker. hm...? aja. kommer jag inte med ger jag upp allt.
kramar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0