ALKOHOL? DET ÄR VIDRIGT!



goddagens bloggen.
här sitter jag i mitt, faktiskt rätt så, nystädade rum. gött åh ha lite cleant runt omkring sig, mihi. ikväll blire parrtey med sandra gumsan. det kanske bär av till någon fest i vålberg, who knows? då blire nog att vi sover där också. i väntan på henne så är jag hundvakt åt min doggie scooby. har verkligen saknat honom... har nyss hällt upp ett glas "saft". dock med jävligt lite alkohol i, eftersom det är 80%igt och jag hatar spritsmak. men självklart blandade jag för svag saft så man känner smaken jätteväl och blä! efter första smutten satt jag och rös i min ensamhet i typ två minuter haha! jag har inte vågat tagit någon mer smutt efter det. gör det nog snart, måste ju vänja mig, haha! fan alltså, tänk om sprit hade typ smultronsaftssmak rakt igenom? sicken lycka! fast jag gillar ändå inte känslan av att vara full så vettefan ens varför jag dricker... typ för att jag har tråkigt kanske? aja, peace out everybody.
många kramisar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0