BESVIKEN, MEN BARA PÅ MIG SJÄLV



godkväll bloggen.
idag har jag minsann bloggat mycket. var glad för det! men nu tänker jag skriva ett sista inlägg om detta issue:et. behöver bara säga att jag inte kan vara besviken på någon annan än mig själv. jag visste att jag egentligen inte skulle tittat åt hans håll. men han var så lockande... det är mycket problem jag har redan, som med drogerna, familjen, skolan, vänner, mig själv och självklart var jag dum nog att skaffa mig ett nytt. allt han sa kunde jag inte tro på till en början. det tog ganska lång tid innan jag gav det en chans. men såklart, som EXAKT alla andra gånger blev jag bara en i mängden... och jag visste det från början, men jag gav han en chans! jag hatar att kunna förutse allting, jag hatar att inte kunna stå upp för mig själv och blunda för tecknen som visas. två gånger drömde jag diss drömmar. första drömmen drömde jag att jag bad honom om en puss men han ska nej värsta irriterat. andra drömmen så var han typ 17år. jag tror jag var hans, men efter en väldans biltur kom vi fram till en hus och gick ner i en källare där han och hans vänner bodde. det var riktigt mysigt där men något stämde inte. en tjej kom fram och det var en tjej som jag har sett är hans kompis på hans bilder på facebook. i drömmen tror jag nog att det var hans ex. men i denna drömmen skulle jag också pussa honom när vi låg på golvet och skojbrottades eller något. men det fick jag inte göra framför henne. så jag hejdade mig och han pussade mig på näsan i stället och sa "duktig flicka". helt sjukt. men sen gick han iväg med den där bruden i alla fall och sa att jag kunde satsa på en annan kille i rummet bredvid, som förövrigt bor i grums. alltså drömmarna är ju grymt sjuka men som jag säger. tecknen finns överallt. jag vill verkligen blunda för detta. även fast han var för bra för att vara sann... jag hoppas faktiskt innerst inne att han hör av sig... men jag antar att han är med någon annan nu.
kramisar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0