EDSVALLA FOR SURE


felicia sötnooooooows

tjääänare bloggen!
nu är jag förbannat glad ska jag lova er! jag har haft det bästa helgen ever. fredagen spenderades med sandra jimmy och william. sen drog sandra jag, jimmy + jimmys kusin hem till jimmy i älvenäs. det var väl helt okej, ganska tråkigt, men skönt sällskap liksom :) natten spenderades lutande ut över en säng för att jag spydde som en gris typ, hahaha! aldrig mer alkohol i alla fall... för den baksmällan jag fick dagen efter, damndamndamn! aldrig varit med om dess like liksom. menmen, smällar man får ta. hihihi!

idag vaknade jag upp hos någon random i slottsbron. grabbarna jag hade varit med på kvällen skulle iväg så jag hade ingenstans att ta vägen eftersom angelica drog hem ganska tidigt av någon anledning. det var en jättesnäll kille i alla fall. sen på morgonen kom mille och hämtade mig på sin moppe, haha, 24 år och kör moped, fränt dä! hahaha! den gick fan i 100km/h typ. men det var lugnt. han körde braaau. flera pussar fick jag utav den snyggingen, damn alltså! aja, vi drog i alla fall till jossan och jens i edsvalla och här sitter jag nu... ber nog jossan köra hem mig någon gång ikväll. ska övertala pappa om att få bo här, för edsvalla, vålberg, grums och slottsbron är fan bäst! så snälla människor alltså. ah, det kanske märks att jag är lycklig atm ;) hare bra så länge... pussstjaaa!
många kramisar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0