EDSVALLA IN MY ♥



tjollahopp tjollahej bloggen!
okej, jag har ingen aning om vart jag ska börja. men i alla fall sen jag bloggat sist så har jag varit i edsvalla hos jossan, jens flens och prinsessan felicia. för det mesta har jag varit med snyggingen mille också. igår t ex var vi ensamma hemma hos jossan och jens, så efter många om och men bestämde vi oss för att städa hela huset för att vara tacksamma eftersom, jag får vara och sova där, och han får vara där och äta och sånt. det fick rätt fort när vi väl börjat. efteråt vart jag helt svettig och svag i hela kroppen. jag tror det är för att jag inte äter. men jag blir inte snurrig som man borde när man inte äter utan jag sover bara, hela tiden! så jag förstår om jens mens blir grinig, haha! jens och mille är verkligen helt knäppa, men på ett bra sätt. dem typ kallar en massa fula ord och kränker en som bara den, men vet ni vad? det stärker fan mitt självförtroende något enormt! för man vet ju att dem bara skojar liksom :)

häromdagen var jag på socialen med pappa också. skulle träffa en tjej där som ska vara min "kontakt-person" på nexus där jag ska börja ta pissprov. hon var rätt okej faktiskt... ska dit nu på måndag redan, kvart över tre. får se hur det går då. nej nu måste jag i alla fall hoppa i badet för att senare gå till farmor och låna pengar. om inte jag lyckas fjäska för pappa tillräckligt mycket, hihi! skulle verkligen vilja blogga mer men har träningsvärk överallt efter en viss snygging, hela tiden ska han hålla på asså. sen så är jag rätt stressad också, men får se om jag tar med mig datorn till edsvalla ikväll. annars skriver jag nog inte förens på måndag i skolan. måste alltså kila, pusstjaaaaaaa!
många lyckliga kramar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0