JAG ÄR BEREDD, ÄR DU?

.

god eftermiddag lilla bloggis.
jag har inte mått så bra sen igår. har inte haft nån anledning till det men det bara känns så illa? börjar bli förbannat trött på dessa humörsvängningarna. vill bara försvinna ett tag och bli en ny människa. frågan är om jag ens kommer bo kvar i karlstad när jag är klar med skolan. det finns så mycket gammal skit här och folk verkar aldrig mogna. menmen... sen är jag jävligt trött på "synda-fläcken" jag har på benet. har haft den där i nått år nu och den går aldrig bort. och när den börjar klia så kan jag bara inte sluta klia för det är så helvetes skönt... just det! ska fan prova med grönsåpa, det använder man ju på djur för att läka sår. damn, vad smart jag är!
skolan idag var helt crazy som vanligt. skratta som bara fan med chanelle i en fullsatt matsal, kan inte räkna vad många gånger hela matsalen tystnade! jag måste fan ändra mitt skratt asså... riktigt ugly är det! måste träna på att sänka volymen i alla fall. kan ju inte låta folk skämmas över mig för alltid liksom, haha ;)

jag tänker inte sumpa den här chansen. jag är beredd, på vad som helst. allt! bara min önskan går i uppfyllelse :)
många goa kramisar och pussar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0