KLÄNNING, FULT ORD!

jag tycker fan klänning är ett fult ord men hm... kanske beror på att jag typ har bad memories från klänningar, haha! idag fick jag i alla fall prova en ursnygg klä**ing av mickis. den passa mig som handen i handsken tycker jag!
igår spenderades dagen i alla fall med sandra till en början. vi möttes på stan och hon föreslog att vi skulle gå till uno och låna bion. uno är inte direkt mitt ställe att vara på, men jag hade ju inget bättre för mig. det blev filmen mirrors vi kollade på och satan vilken bra film! är inte mycket för varken skräck eller rysare men den är var bland det bästa jag sett ! den var riktigt läskig så det skulle ju inte gjort ett dugg om jag hade en viss person bredvid mig, tihi :)
sen kom mickis när filmen nästan var slut och sandra drog nästan direkt efter. mickis och jag stannade kvar på uno en sväng så drog vi hem till henne sen. hon hade ingen dator så snacka om jag fick abstines! gör ju fan inget annat än att sitta vid datorn. haha! sen gick vi till casablanca video och prata killar, mihihi. det blev en till rysare och ja, det var den värsta jag sett. var verkligen en sån där typisk skräckis. nej usch, synd att liv tyler var skådespelare för hon är ju så fin, dumt att hon var med i en sån dålig film... nej nog snackat om film! skulle fått låna mickis klänning men jag glömde den i mickis kompis mikaelas bil på vägen hem. så jävla typiskt alltså...
ha en bra kväll alla coolingar, pussar eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0