MIRACLE OF LOVE?



hej bloggen!
längesen jag skrev så nu blir det många nyheter. i skolan går det fortfarande åt helvete, jag förstår inte varför lärarna inte inser mitt rop på hjälp? typ... aja, det löser sig nog, det gör det alltid! idag ska jag köpa sprit och gå på carlstad cruisaders med mickis. ah, jag ska ju inte dricka på matchen, men kanske ikväll? beror på om jag hittar något sällskap, hihi. sen så fick jag ett brev på posten idag också! ja då har man äntligen fått tid till tuttoperationen. något jag har längtat efter ändå sen jag var... hm? kanske 13år! så det ska verkligen bli en lättnad, kanske kan börja tycka om mig själv då? :) och på tal om tycka om;

nu ska jag avslöja lite hemlisar här ;)
första gången jag såg honom var jag 14år. han var otrevlig som fan, men jävlar vad snygg! haha. jag har alltid tittat på honom som att en kille som han vill jag ha. beskyddande och ja, riktigt "farlig" men ändå en mjukis? svårt att förklara men så såg jag på honom, haha! och nu då? jo vi har fått kontakt och pratar dagligen. först när han började skriva gulliga saker till mig trodde jag verkligen att han skojade, så jag "skojade" tillbaka. om han ändå visste vad jag kände egentligen! det tog ganska lång tid innan jag började tro på honom eftersom jag har varit med om så många players innan liksom. men nu har jag bestämt mig för att tro på honom och satan vilken sötnos han är! han har nyss flyttat från värmland vilket gör mig väldigt ledsen i ögat. men om det blir något får man ju göra det bästa utav saken :) även om han är en jätte gullig människa så är jag ändå på min vakt, bara för min egen skull. och han ska ju ge mig "all tid i världen" säger han och det, för mig, är väldigt betydande! för vill jag att det ska bli något nu, så ska det vara för ett bra tag :)
ha en bra dag, kramisar, eran kära Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0