SITTER HOS MORMOR OCH DRICKER SAFT

tjosan i trosan.
ja det är precis vad jag gör nu i skrivande stund. eller oops, nu ljög jag. hade tydligen druckit upp den, haha! har inget att göra så jag bloggar lite. har ju trots allt lite att berätta i alla fall! efter skolan så kom mormor och hämtade mig. hade ingen större lust att dra hem för att mitt rum är stökigt, plus att jag vill göra något annat än att sitta på arslet hemma vid datorn och mögla. visserligen har jag inte gjort mycket hos mormor nu heller men ska snart ut och möta en kompis. har aldrig träffat honom förut men vi känner varandra ganska väl eftersom min bästa kompis har varit dökär i honom, hehe! hörs senare :)
kramisar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0