SITTER PÅ TURISMEN



godmorgon bloggen.
igår somnade jag alldeles försent. jag var riktigt trött och irriterad. har inte rökt sen typ 23.00 igår kväll. inga större abstinenser har kommit än som förvånar mig efter som jag röker en gång i halvtimmen typ. nu rädda jelica mig i alla fall för att hon har cigg och lånar förhoppningsvis ut två stycken tills dess att pappa kommer med cigg till skolan :)

nog om cigg problemet. igår kväll ringde förresten elisabeth som har hand om spanien resorna. hon sa att jag har gått vidare till steg två och att jag ska göra som förra gången jag sökte till malaysia. alltså gå på en 15min intervju och presentera spanien/murcia muntligt 3-5min. så nu ska jag plugga som bara sjutton till det så att det sitter fast i huvudet. lite svårt att ta reda om en sån liten stad bara, men det löser sig nog !
många kramisar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0