SPANIEN INTERVJU



hejsan bloggen.
jag glömde ju berätta att jag skulle gå på en intervju, om att få åka och praktisera i spanien på ett femstjärnigt hotell (!) i 4 veckor. i morse var jag i alla fall på den intervjun. kom några minuter försent, men som tur är skulle vi bara fylla i blanketter första kvarten. vi gick in i en grupp på sju personer och hälsade på ena läraren, självklart glömde jag titta henne i ögonen och säga vad jag hette. suck! menmen, vi skulle i alla fall samarbeta och lösa en uppgift. självklart tittade de två lärarna, som har hand om det hela på, oss hela tiden och verkligen granskade oss. jag kom på mig själv med att sitta som en ointresserad påse med potatis så jag antar att jag ganska odiskret drog på mig en smajl på läpparna och reste mig i ryggen, haha! i den här gruppen på sju personer var det jag och två som pratade riktigt mycket för att visa att vi verkligen ville detta. sen var det två stycken som pratade mindre mycket och typ två stycken som inte sa ett ord. stackars dem! men dem var fula ändå. mohaha! själv tyckte jag att hela intervjun gick galant och ikväll får jag svar på om jag kommer med till spanien, går vidare till steg två eller om jag inte kommer med alls... jag är rätt säker på att jag åtminstone kommer med till steg två eftersom jag tidigare har varit på personlig intervju om att få åka till malaysia. hade jag inte rökt och haft hög frånvaro den terminen hade jag garanterat fått åka med! så nu väntar jag besked. ringer dem inte i kväll så vet jag att jag inte fick någon chans till att få åka med. då hoppar jag fan av skolan!
många kramar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0