TÄNK OM JAG KUNDE VARA DEN RÄTTA



hejhej bloggen.
natten spenderades med den mest snyggaste och skönaste killen i världen. jag är så jävla glad och lycklig nu att fan ingenting kan stoppa mig alltså! allting kan gå åt helvete bara jag får vara med han så mycket som möjligt. jag skiter fan i alla äckliga droger. har aldrig känt så här i hela mitt liv. han är den jag vill spendera min tid med hela tiden. men nu ska jag fan sköta skolan och göra allt som familjen vill att jag klara av och det är jag beredd att göra. bara han finns med i bilden.

aja, nog om känslor. igår åkte jag i alla fall moppe med chanelle till och från skolan eftersom jag sov i edsvalla. jossan och jens i edsvalla är så jävla underbara och jag känner mig verkligen välkommen där. lovely! som sagt åkte jag tillbaka till edsvalla efter skolan för att jag skulle vänta på the boyyyy. men han var jättesen, men det gör inget för jag sov nästan hela eftermiddagen. uttrycket "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" är fan sant. för gud vad mysig han var. uuuuuh ah mejja vad glad jag är. hoppas ni är det med, för det är faktiskt fint väder idag ;) haha!
många miljoner kramisar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0