VÄGGEN hjärta KNOGEN!

jag och milis <3

hej bloggen.
jag har hittar en ny vänn här hemma. som di flesta vet hatar jag att vara hemma och ensam... men nu vet jag exakt vad jag ska göra för att bli av med ångesten i alla fall! tre (hårda som fan) slag mot min cement vägg och en bula på knogen några minuter senare gör att tårarna slutar spruta direkt. har testat några gånger förut men varit en fegis för smärtan på senaste tiden. dock har jag blivit proffs nu och träffar rätt knoge på direkten, mohaha. men idag fick det i alla fall vara nog. ska sluta tycka synd om mig själv nu! funderar (markera funderar) på att skriva ett CV och skicka in till mc donalds för lite extra kneg. det ska vara ganska bra betalt där har jag hört och man behöver ju inte jobba 24/7 liksom. mja, det är mina funderingar för idag.

såg förresten nu nyss när jag var ute och rökte en tjej på kanske 15-17år springa fort som inihelvete och efter henne sprang en kille (också fort som inihelvete) på kanske 20-25år. hon skrek "lägg av!" och typ "nej!" sen stannade jag ute på balkongen för att se om dem kom tillbaka. det gjorde dem. då grät flickan och pratade med sin mamma i telefonen och då kom killen och tog telefonen ifrån henne och pratade med mamman, hörde dock inte vad dem sa. men killen sa i alla fall "du ska hem till mig" och hon "nej jag ska hem till mamma". sen gick dem och tjejen grät och bad om att få tillbaka sin mobil flera gånger, sen såg jag inte mer. sånt sätter sina tankar i rullning... vad hade hänt liksom? det låter som en gåta.
i morgon är det prat och första pissprov...
många kramisar, eran Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0